fredag 25. januar 2013

It's time....

 Det er nok på tide å rydde opp i eit ekstremt rotete hobbyrom, og stikke fingeren i jorda og erkjenne
at lysta på kortlaging og scrapbooking ikkje kjem til å returnere
i så stor grad at eg virkelig treng alt eg har..

Så rydding pågår, og stempler vil komme til salgs...
Trur kanskje eg vil holde igjen litt, favoritt stempler sjølvsagt, 
men også papir og stæsj til å lage LO'er,
men eg treng ikkje på langt nær alt eg har liggande...

så det vil bli eit salg av stempler og diverse anna utstyr med det første... 
spørsmålet er bare kor skal eg selge det?
På rubberstamps forumet? finn.no? facebook? her på bloggen.... ??
Det einaste eg har bestemt meg for er at eg sel berre
innanfor Noregs grenser, av praktiske grunnar... 

Så dersom det er noko spesielt du er på utkikk etter;
så følg med her.... 
eg kjem iallefall til legge ut her på bloggen kor salget vil foregå :)
Verste blir nesten å sette ein pris i form av kroner og ører på alt dette... 
 


Thanks for visiting my blog!

1 kommentar:

Torill sa...

Godt nytt år Jorunn! Du har inspirert meg utrolig mye.Er ikke DT, og da scrapper jeg når jeg har lyst og har tid til det.Skulle absolutt begynt å lage konfirmasjonsinnbydelser,men har ikke begynt ennå.Men nå må jeg få ut "finge`rn" snart.
Håper å få se dine flotte kreasjoner her på bloggen din fortsatt.
Lykke til! Du er kjempeflink og lager veldig mye fint!

Torill